Levensloop-bestellingen


Het heeft wat geduurd maar met veel geduld (van iedereen) zijn we er uiteindelijk geraakt: alle Levensloop-bestellingen zijn afgeraakt en bijna allemaal verdeeld.  Hieronder nog een overzichtje van wat er onder mijn naaimachine uitrolde, alles ten voordele van Levensloop 2016 !

Knikkerzakjes:

Kleenexdooshoes met een stofje geleverd door de dame in kwestie. 
Buitenkant
Binnenkant
De volgende dame vond de bolletjesstof van Tante Zus haar pennenzak absoluut top. Met het "een nee heb je, een ja kun je krijgen" in haar achterhoofd, vroeg ze of een zeverslab in de leuke bollen mogelijk was. Helaas had Tante Zus uit het laatste stukje bollen al een pennenzak geknipt, maar nog niet genaaid. We kwamen tot een akkoordje met wat knip- en plakwerk.  Uiteindelijk is het wel een leuk resultaat!
Voor de kleenexdooshoes leverde ze zelf een stofje aan.  Hoewel, een stofje, het was een heel kleedje en een erg mooi nog wel! Ik had er erg veel moeite mee om er de schaar in te zetten.  Toen vertelde ze me dat het een kleedje was van toen ze 14 jaar was, van bij de communie van haar broer en ze wou er graag iets van overhouden.  Dat kleedje in de kast laten hangen, was dan wel zonde.  Ik knipte wel erg zuinig, kwestie van met de resterende stof nog iets te kunnen doen. Stiekem heeft ze die resterende stof nog niet teruggekregen - dat verwerken staat nog op mijn to-do-lijstje :-)





En A. vroeg een knikkerzakje maar dan in het mini en niet voor knikkers, wel voor magneetjes.  En kleine restjes stof heb ik toevallig nogal in overvloed...


Hopelijk ben ik niemand zijn / haar bestelling vergeten.  Anders hoor ik dat graag!!!



Reacties