Alles voor het goede doel

Wat is het hier eventjes stil geweest de laatste tijd... Tja, daar zit de vakantie met een heerlijk skiverlof wel voor iets tussen!

(voor wie het nog weet, vorig jaar eindigde dat skiverlof niet al te best... maar nu was ik zo gelukkig als het kleinste kind: ik had van de dokter groen licht gekregen om weer te skiën!! Het was lang geleden dat ik nog een reden had om een klein huppeltje te maken, en ook dat ik het nog kon.  Na dat doktersbezoek volgden toch meerdere huppeltjes van contentement ;-) )

Ondertussen heb ik ook thuis niet stilgezeten en mijn naaimachine en haakpennetjes eigenlijk ook niet.  Maar first things first!!  Een beetje reclame maken: voor het goede doel waar ik opnieuw mijn schouders graag onderzet.  En dit jaar zie ik het grootser dan de vorige jaren!

Net zoals bij editie 1 en 2 doe ik mee aan de Levensloop in Leuven. Deze keer is dat met een team van de school.  

Levensloop is een 24-uren durend evenement georganiseerd door Stichting tegen kanker. Het is de bedoeling 24 uren te lopen of te wandelen, uiteraard door verschillende personen bij wijze van etafette-loop. Op deze manier willen we de strijd tegen kanker in de kijker zetten, de moed van de patiënten prijzen, hen steunen en geld inzamelen om onderzoeken tegen kanker te sponseren.  
Waarom wordt er 's nachts niet gestopt met lopen of wandelen?  Omdat kanker 's nachts ook niet stopt...

Enkele maanden geleden verloor ik iemand zéér belangrijk, ze verloor de strijd tegen kanker. Het is me nooit eerder gelukt er veel over te schrijven, en het zal me nu ook niet lukken. Voor sommigen helpt het om zoiets van zich af te schrijven, ik denk dat het mij helpt om me in te zetten voor zoiets als Levensloop, en zo anderen helpen.

Hopelijk willen jullie ook meehelpen? 
Dat kan door:

  1. eens een kijkje te nemen op de pagina Te koop voor Levensloop. Ik heb een aantal dingen genaaid en hoop deze te kunnen verkopen.  De opbrengst gaat integraal naar Levensloop!!
  2. door te sponseren.  Voor giften vanaf 40 euro ontvang je een fiscaal attest, maar uiteraard zijn giften van kleinere bedragen ook meer dan welkom! Vele kleintjes maken één groot!!  Wie ons team wilt sponseren - klik hier.
  3. of door zelf nog mee te lopen of te wandelen en zelf ook sponsors te zoeken. Je kan je inschrijven in een team naar keuze, maar weet dat je welkom bent in ons team!
Bij de vorige 2 edities verlootte ik gehaakte dieren (Betty, Ollie en Leo).  Als er interesse voor is, haak ik nu ook graag nog een diertje om te verloten!  





Reacties

  1. Tante Zus steunt graag de actie van siHgi ! Handgemaakte originele pennenzakken te koop via www.stofvantantezus.be of via deze blogspot of via de facebookpagina van 'Tante Zus' en 'siHgi blogt'

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten