Al 10 ?!!

Tien jaar geleden waren we allemaal zeer vertederd toen het 1e kindje van mijn zus werd geboren.  Het eerste nichtje,  een klein babytje dat onze harten stal.

De juffrouw is pas verjaard en sinds ze naailes volgt bij Studio Adjectif en ze een kinder-naaimachine heeft gekregen (echt, dat is ferm gerief!!  Ik was serieus verbaasd van dat ding en heb in mijn hoofd meteen al één besteld voor dochterlief!)  spaart ze stofjes om vanalles te maken.
Dat moet mij maar 1 keer verteld worden natuurlijk!

Maar alleen stofjes wou ik niet geven. Dus ook een zak om die leuke stofjes in te steken;  de hebruikbare boodschappenzak volgens deze beschrijving.  Ik zou mezelf niet zijn mocht ik die beschrijving propertjes gevolgd hebben...  Dat deed ik dus niet en kwam uit aan lostornen, vloeken en prutsen.  Maar op mijn manier is het uiteindelijk toch ook gelukt, weliswaar enkele dagen nà haar feestje...

Er kan een A4-mapje in (zoals in deze), mocht ze patronen of zoiets willen meenemen.

Nu heeft de juffrouw de origineelste zak om mee te nemen naar haar naailes.  Of naar de muziekles... of de rope-skipping...




Niet gevoerd, maar wel propertjes afgewerkt met de overlock.  Rond het handvat werd de boel verstevigd met vlieseline.

Stof: stoffenspektakel (restje van deze)


Reacties