Moederdag!

Wie moederdag zegt, denkt aan zelfgemaakte cadeaus van de kindjes.  Of die mams daar altijd blij mee zijn,  is een andere vraag.  Ik was alleszins zeer vertederd van de geknutselde cadeautjes van mijn lieve kids en misschien nog het meest van het enorm verlegen opgezegde versje,  vooral toen het zinnetje "Soms ben ik wel een beetje stout, maar ik weet dat je heel veel van mij houdt" kwam.

We proberen al een tijdje aan onze kids uit te leggen dat ook wij (hubbie & ik) kindjes zijn van een mama & een papa.  Dus uit nostalgie;  ook voor onze mama's een homemade gift bij moederdag!

Omdat ik tegenwoordig met die kids altijd mijn papieren zakdoeken kwijt ben in mijn te grote mama-sacosh, dacht ik dat de oma's dat vermoedelijk ook wel eens voorhebben.  In een fel kleurtje en leuk motiefje,  zou je die dingen toch zo snel mogelijk moeten kunnen terugvinden?!


Het patroon vond ik via deze maar is wel van de hand van deze.

Roze bloemenstof: Stoffenspektakel - overschotje van een rokje uit deze lijst
Witte binnenkant: alweer een oud hemd
Blauw / rood bloemenstofje: Bambiblauw - overschotje van het laatste nieuwe rokje
Bruine binnenkant: wat dacht u,  ook van een oud hemd

Reacties

Een reactie posten