Candy candy candy, I can't let you go!

Hmm het bloggen krijgt tegenwoordig wat vertraging, en zeker het bloggen van deze heeft nogal lang moeten wachten... Een inhaalmanoeuvre! 
Deze populaire candy-dress uit La Maison Victor rolde vorige zomer al van onder mijn naaimachine.  De stof kocht ik weer in een opwelling bij Pauli, het was een coupon van 1m. Het was dus wat puzzelen om er een candy-dress uit te halen, die in lengte dan nog verlengd was tov het oorspronkelijke patroon.  Maar het is dus bewezen, 1m is net voldoende voor een Candy-dress!

Wel een heerlijk jurkje.  Dochterlief doet hem graag aan, zo gaan er nog volgen!!





Stof: alweer een coupon van Pauli - ik kan er niet aan doen, coupons trekken me aan...
Patroon: Candy-dress uit La Maison Victor 


En die 2 dochters poseren soms heel erg gewillig met hun siHgi-kleren aan, daar moest ik van profiteren hè!  Foto genomen op een hete zomeravond aan zee, beginnen jullie al zin te krijgen in de zomer?? :-)





Reacties

Een reactie posten