Nieuw speelgoed

Jeuj ik heb nieuw speelgoed gekregen! Zo'n 3 maanden na mijn verjaardag kwam er een verjaardagscadeau: een Cameo silhouetteprinter!

Voor wie niet weet wat dat is, Google eens :-)  Dat ding doet automatisch wat ik tot nu toe steeds met de hand uitknipte bij het pimpen van T-shirts & co

Nu ja, of er nooit meer met de hand gaat uitgeknipt worden, durf ik nog niet te zeggen. Die printer en vooral het sturingsprogramma hebben immers nog veel geheimen...
Maar intussen is het eerste snijwerkje al wel gelukt, euforie alom! 

Als een klein kind werd nauwkeurig in het oog gehouden of het mes het wel juist deed.
En ja hoor, daar waren letters in het gekozen lettertype! 



En de nieuwe judozak draagt daarmee ineens ook een naam.
(De nieuwe judozak was het souveniertje van een citytrip zonder kinders. De zak had het gewenste resultaat: een stralend blij gezichtje. Love love love ! )



Een welgemeende dank aan ieder die heeft bijgedragen aan dit cadeau! Er gaat nog vaak aan jullie gedacht worden :-)


Reacties

  1. Dat is nogal een uitbreiding van je gamma selfmade stuff ! Ik kan er vab meespreken ;-) Als je wat hulp wil bij het ontdekken van de Silhouettegeheimen: ik wil gerust wat van mijn beperkte kennis delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten