De winnaar is bekend !

Vlak voor het Levensloop-weekend poste ik nog snel een give-away van een vlaggenlijn.  Wat je moest doen om deze te kunnen winnen?  Mee lopen of wandelen in ons team of sponsoren.  Iedereen die centjes voor ons team verzamelde, verdient een cadeautje!  Meer nog; iedereen die zich zo heeft ingezet voor Levensloop mag eens goed in de bloemen gezet worden!  Het was een leuke editie, de zon heeft daar dan wel toe bijgedragen, maar het nieuwe parcours was TOP!
Volgend jaar doen we weer mee.  Misschien dan wel in een ander team, een andere formatie, maar het wordt toch weer een superfijn weekend voor een doel dat ik met hart en ziel steun!

Maar bon, die give-away bestond dus uit 2 vlaggenlijnen.  Een ietwat jongensachtige met geel-blauw-groen lintje en een ietwat meisjesachtige met een geel-rood-roze lintje.





Wie de facebook-pagina wat volgt, heeft toen gezien dat beide vlaggenlijnen onze tent wat opvrolijkten.

Ondertussen werden alle deelnemers en sponsors opgelijst - de sponsors kregen per 10€ gesponsord een extra lotje. Daar had ik vooraf duidelijk niet goed genoeg over nagedacht, maar ik vond het wel de meest eerlijke regel aangezien de inschrijving om deel te nemen ook (slechts!) 10€ bedroeg.
In Random.org vulde ik het begingetal van mijn lijstje in (lijstje in exel uiteraard - exellover in the house!) en daaruit pikte Random.org zelf een getal...  Kijk maar wiens naam bij dat getal hoort!


Proficiat Rein!! Nu enkel nog een vlaggenlijn kiezen!

De tweede vlaggenlijn houden we stiekem zelf, om de eigen feestjes te kunnen opvrolijken :-)


Reacties