Verkleden voor de groten

Onlangs hadden we een ouderfuif van de school, allez, van de ouderraad. Dat is dus een fuif voor de ouders, het moet niet altijd enkel feest zijn voor de kinderen hè :-)
Het thema was PiNK & BLiNK.  Ik had misschien nog wel een T-shirtje en een blinkende rok, maar bij beiden vond ik wel een zeer goede reden om ze niet aan te doen (de zeer klassieke en vaak gepaard gaande met goed voornemens: verdikt).
Dat werd dan opgevolgd door ook het zeer typische "ik heb niets om aan te doen!"  Altijd een goede reden om te gaan winkelen :-)  (zooo cliché kan toch wel eens leuk zijn en best wel van pas komen!)
Dus passeerde ik nog eens bij Pauli. Er waren geen paillettenstoffen, of toch niet in het roze. Maar wel een stofje in de aard van mijn blinkende rok. In een rok had ik geen zin dus kocht ik 1m in de hoop er toch één of andere bloesje van te kunnen maken. Pas nadien ging ik Googlen en Pinteresten. Daarbij vond ik deze. Gelukkig was de tekening voldoende verstaanbaar, want mijn Russisch beperkt zich tot "da"...
Met wat vergelijking met mijn patroon van de Aster-trui, kwam ik tot wat me een aanvaardbaar patroon leek.  En héy, op zich stak het zo nauw niet want waarschijnlijk zou het toch maar voor 1 avondje zijn.






Jammer genoeg zijn er niet veel aan-foto's. De herinnering zal het hem moeten doen!


Oh ja, en waarmee ik me ook nog heb geamuseerd: nepwimpers! Altijd lachen :-) 
Nepwimpers met glitter uiteraard.
Eigenlijk nog wel ok om aan te houden, en succes gegarandeerd, ze vielen goed op :-)





Reacties