Leather sweater zonder leer

Al enkele maanden geleden wou ik de truienvoorraad van de kids, en dan vooral die van zoonlief, eens aanpakken.  De jongen heeft een groeischeut gekregen, veel van zijn truien zijn plots aan de kleine kant...  Hij is fan van zijn kaptrui (ik eigenlijk ook wel...) maar toch wou ik eens een ander patroon testen, de leather sweater van LMV.  Ik had hem immers al erg vaak op andere blogs gezien.  Deze keer is het aan mij, en hij is meteen voor herhaling vatbaar!  (hoewel die herhaling er nog niet van gekomen is wegens toen nog geen echt koude winter en andere bezigheden...)

Deze trui bleef een tijdje op zijn afwerking wachten, ik twijfelde over de kleur van de boordstof, en nog steeds... Ik had wat anders in mijn gedachten maar vond het nergens... Wederom is zoonlief er erg blij mee,  dat troost!



De schouderstukken maakte ik in zwart fluweel, lekker zacht!






Dat de zoon geen zin had om te poseren, was misschien al wel opgevallen... De tablet was interessanter!



Patroon:  Leather sweater uit La Maison Victor editie 3 - herfst 2014 (maat 122 voor een 6-jarige)
Sweaterstof: Stoffenspektakel (van een tijdje geleden... :-/ )
Zwart fluweel en groene boordstof: vanuit de kast... vermoedelijk ooit gekocht bij Pauli

Reacties

  1. Mooi! Het hoeven niet altijd drukke prints te zijn, eentje zoals deze is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten