Leo de derde, voor een Levensloop-sponsor

Zoals beloofd zou een gehaakt diertje naar keuze verloot worden onder de deelnemende sponsors van Levensloop. Veel reclame had ik niet gemaakt, of er waren weinig geïnteresseerden, dat kan ook... Maar dat maakte de kans om te winnen des te groter!

Winnaar Anneleen koos samen met haar kinders een leeuw. De keuze was moeilijk, dus werden op de grote krijt-muur in het toilet alle diertjes geschreven die ze leuk vonden.  En dan gingen ze samen elimineren.  Worden de beste beslissingen dan toch op het toilet genomen?

Zo werd Leo de derde geboren en mag hij wonen bij Max.
Veel plezier ermee!

En aan alle anderen, blijf Levensloop en de stichting tegen kanker steunen.  In april komt er wel weer een giveaway naar aanleiding van Levensloop Leuven aan!  Bedenk alvast welk diertje je graag zou willen winnen!



Met deze foto's te plaatsen, zie ik dat ik een detail-afwerking ben vergeten,  wie ziet het? Vergelijk met Leo de eerste en de tweede...
Gelukkig heb ik hem nog niet afgegeven en kan ik het dus nog snel in orde maken!

Katoen: Catania - haaknaald 2.5 zoals het hoort volgens het patroon, de anderen heb ik blijkbaar steeds met een te grote haaknaald gehaakt...
Patroon:  Christel Krukkert - uit "Dierenvriendjes haken"



Reacties