JA ! Een bruidsboeket!

Toen kon ik me niet goed inhouden,  een lichte euforie ging door mijn lijf,  maar nu mag het,  het gelukkige bruidspaar heeft immers intussen volmondig JA gezegd.
Omdat foto's soms meer zeggen dan woorden, ga ik hier verder geen woorden aan vuil maken.  Kijk zelf waarom ik blij werd van het maken / haken van dit bruidsboeket!!







Voor de afwerking van de onderkant was het nog wat zoeken.  Na veel testen werd het een rondje vasten en de laatste toer 2 stokjes in elke vaste,  voor het golvende effect.  Dit werd met stevige lijm tot op de kantjes vastgelijmd zodat het piepschuim van de halve bol niet meer zichtbaar was.


Passende kleuren bij de trouwjurk
Via Pinterest en Google-afbeeldingen vond ik een heleboel voorbeelden van gehaakte boeketjes, iedeeën genoeg om nog te maken!!  Nu nog trouwers vinden...


Patroon: Ilsjes creations
Katoen: Catania
Satijn lint: Veritas
Piepschuim bol (10cm) & kopspelden: De Banier
Verfrolletje (voor lak): Action


Reacties