Bedankt zus !!

Eindelijk, eindelijk, E I N D E L I J K !!!  Leo is na veel meereizen in mijn haaktas,  na een aantal andere haakprojectjes en na zijn manen ik denk wel 10x te hebben afgetrokken en opnieuw te beginnen,  eindelijk af geraakt!

De manen haakte ik eerst met gewone haakkatoen en dan een aantal lossen tussen die vasten.  Dat werd uitgetest in verschillende combinaties,  maar het trok eigenlijk nooit op iets.  Dus ging ik maar op zoek naar die harige katoen.  Enkel donkerbruin vond ik,  dat moest dan maar goed zijn.  En uiteindelijk ben ik best wel tevreden met de manen!

Leo is voor Lars,  mijn neefje met een leeuw op zijn geboortekaartje (ondertussen bijna 2 jaar geleden...).  


Doris het dolfijntje begon ik vorig jaar te haken.  Toen een collega meerdere dolfijntjes haakte voor het communiefeest van haar dochter, haakte ik gezellig eentje mee.  Wie facebook volgt,  heeft Doris daar al wel eens gezien met meerdere pailletten.  Die vond ik er uiteindelijk toch wat teveel aan, dus die van haar rug zijn weer verdwenen.


Doris is voor nichtje Marie,  zij had een schattig walvisje op haar geboortekaartje staan.  Ok, een walvis is geen dolfijn,  maar de dolfijn is toch minstens even schattig, niet?


Dit alles eigenlijk om mijn zus (hun mama) te bedanken,  ze heeft immers bij de Levensloop mijn rondjes lopen van me overgenomen en zo de sponsers toch waar voor hun geld gegeven.  En dat allemaal op een zaterdagavond in de regen...

Enorm hard BEDANKT zuske!!!

Aan de gehaakte knuffel die verloot zou worden, wordt nog gewerkt.  Geïnteresseerden kunnen zich dus eigenlijk nog altijd melden!!
Voor zoonlief staat alvast ook een Leo op zijn verlanglijstje... (en dus mijn to-do-lijstje)



Katoen Doris: Eldorado - haaknaald 2.5
Katoen Leo: Catania - haaknaald 3.5
Patronen:  Christel Krukkert - Doris via de webshop - Leo uit "Dierenvriendjes haken"




Reacties