Last call !!

WAUW !!  Mijn doel voor de Levensloop is dubbel bereikt!!  Zelfs met een kapotte knie is het gelukt wat sponsorgeld in te zamelen.  Jullie zijn allemaal schatten!!
En wie nog niet gesponserd heeft,  kan ook nog altijd bij dat clubje schatten komen,  het is nog niet te laat om te sponseren!!

Kijk eens hier en hier om te zien wat je moet doen.  Zaterdag om 16u wordt het startschot gegeven en zondag om 16u is de 24-uren-loop gedaan.
En ja, ik loop helaas zelf niet mee, maar mijn zus neemt de fakkel van me over. Ook Sigrid en Geert steken een tandje bij 's nachts. Moedig hen aan door te sponseren! 

En denk eraan,  er wordt nog steeds een gehaakte knuffel verloot!!
Wat je voor een lotje moet doen?

  • eender wie sponseren die meedoet aan Levensloop
  • je interesse in een reactie hieronder of in een mail naar siHgi.b@gmail.com kenbaar maken
En je mag natuurlijk nog altijd tips geven van welk knuffeltje je graag hebt,  kijk hier maar eens bij de patronen van Christel Krukkert,  daarvan liggen er een heleboel in mijn kast.
Ollie de schildpad wordt zowiezo gehaakt voor mijn grootste sponsor,  one Ollie coming up!!


Reacties

Een reactie posten