Instant happiness

Coupons coupons coupons... ik ben een grote fan en kan er dus zeer moeilijk aan weerstaan!
Deze sterren in sweaterstof was zo'n coupon. Ik was instant gelukkig als ik deze zag liggen, hoewel we geen sweaterstof nodig hadden (die van bij het Stoffenspektakel ligt immers nog steeds onaangeroerd in de kast...)
Maar ach ja, het was een coupon, dat is meteen kopen of laten liggen voor de volgende gelukkige.  
Deze sweaterstof zou dan mijn eerste kaptrui worden.  Zoonlief is fan van sweaters, dus mijn slachtoffer leek voor de hand liggend.  Tot ik met de trui bezig was,  de kap hing al aan het lijf, zei zoonlief erg zuur "ik vind die niet mooi, ik wil hem niet..."
Goed, daar ging mijn instant gelukkig-zijn om een couponneke...  Die uitgeknipte en half in elkaar genaaide trui verdween dus even in de kast.  Niet dat het ding daarin wordt afgewerkt!

Gisteren nam ik het dan nog eens ter hand.  In mijn achterhoofd met de hoop dat zoonlief hem toch nog mooi zou vinden als hij helemaal af zou zijn.  Als dat niet zo zou zijn... tja dat zouden we dan wel weer zien!
Maar vanmorgen kreeg ik een dubbele, zelfs bijna echoënde "oooooooohhhhh, die is mooi!"
Oef, dan toch niet voor niets tot 's nachts achter mijn naaimachine gezeten!
En voor die glinsterende kinderoogjes doen we het toch wel hè?!!  Back to instant happiness!  (en weer moed om aan het volgende te starten!)




Hij wou de trui in zijn volledigheid op de foto, dus moest zijn rug er ook op ;-)

Sterren-sweat-stof: Kersenpitje
Zwarte jersey binnenkant kap: oude zwangerschapsbroek - zie ook hier
Zwarte boordstof: Pauli
Patroon: kaptrui uit Stof-Voor-Durf-Het-Zelvers



Reacties