Over inspraak - the sequel

De tricot-ervaring was bij de apen-T-shirt alweer beter, dus zoonlief mocht al snel een vervolg van zijn verlanglijstje verwachten.
Van het broekje voor Emile was er nog net voldoende stof over voor een T-shirt.  Toen zoonlief bij het maken van de broek voor Emile wat beteuterd keek toen ik zei dat die broek niet voor hem was,  was dat teutje weer snel opgelost als ik hem voorstelde van dezelfde haaien een T-shirt voor hem te maken.  Ik had natuurlijk eerst stiekem het patroon er al eens opgelegd om te testen of het mogelijk zou zijn; nipt maar het lukte wel !




  


Deze keer probeerde ik nog eens om te zomen met de tweelingnaald,  maar dat haperde toch weer.  Ligt dat aan de draad, aan de naalden, aan het inrijgen of aan de machine??  Waarschijnlijk een combinatie van alles,  ik praat mezelf vooral het laatste aan !
(een goede reden om te blijven sparen en dromen van een betere naaimachine ;-) )


Donkerblauwe haaien - tricot: Habiba
Gele boordstof: Pauli
Patroon: Ottobre 3/2011 - nr 24 monster car  (maat 116 voor een 4,5 jarige)



Reacties