De buit is binnen!

Vandaag waagde ik me nog eens aan een bezoekje aan een Stoffenspektakel.  Ik heb heel erg hard geprobeerd me in te houden, en op stoffenvlak is dat toch redelijk goed gelukt!  Dochterlief was erbij, dus werd ook eens naar haar wens geluisterd (vooral dan de vele lintjes).  En ook mijn schoonmoeder deed haar best om te kopen.  3 meisjes samen op stap,  dat is hetzelfde als geld uitgeven!!

Hierbij mijn buit.  (Het patroontje kregen we er gratis bij.)



En jammer genoeg hebben we geen spons gevonden,  tot grote spijt van dochterlief.  Dat moeten we dan nog eens via het internet bestellen.  Maar misschien eerst proberen deze stapel te verwerken...

De 2 stukken fleece, die dekentjes moeten worden, vielen alvast in de smaak bij de kinderen.  Misschien kan ik ze gewoon zo laten,  en er geen achterkant meer aan naaien?!!




Het zooneke was trouwens erg gelukkig met de zachte fleece voor hem,  hij stopte midden in zijn spel om te vragen of hij me een kusje mocht geven om me te bedanken, lief hè?!!




Reacties