Kent u Betty al ?

Betty is een coole tante,  een hippe kip.  Ze is ontworpen door Christel Krukkert,  en ik ben ze eindelijk eens aan het maken.  Ik ben ze dus ook nog maar aan het leren kennen.



Maar het zal van korte duur zijn,  dat ik haar zal kennen;  Betty wilt graag uitvliegen naar een andere eigenaar.  Jaja, dit is een GIVEAWAY!!!
Maar niet zomaar eentje,  Betty heeft nu al een eigen willetje en ze is nogal kieskeurig...  

Kent u Levensloop?  Levensloop is een feestelijk evenement met fondsenwerving voor de strijd tegen kanker.
Op 26 april 2014 gaat Levensloop door in Leuven.  Het start om 16u met een feestelijke opening en het eindigt op 27 april ook om 16u.
Ga zeker eens kijken op de website!!

Betty vertelt dit uiteraard niet zomaar.  Iedereen kent helaas wel iemand die kanker heeft of heeft gehad.
Betty wilt dus enkel verloot worden onder mensen die een kleine gift doen ten voordele van Levensloop.

Hoe kan je dus meedoen aan deze giveaway???

  • zoek op de website een team of persoon die je wilt steunen - mocht je niemand kennen;  steun Sigrid Vanheukelen van het stadsteam Leuven,  zij zal 's nachts van 0u tot 2u haar beste beentje voorzetten
  • vergeet bij het ingeven van uw gift niet uw mailadres in te vullen!!
  • na betaling, ontvangt u een bevestigingsmail =>  mail mij deze bevestigingsmail door om je deelname aan de giveaway te bevestigen:  siHgi.b@gmail.com  (let op;  de h staat vóór de g !!)
Betty, Sigrid, Levensloop en ikzelf zullen u heel erg dankbaar zijn!!!


Volg the-making-off Betty op mijn facebookpagina!




Reacties