Grote opruimactie

Binnenkort is het weer Stoffenspektakel hier in de buurt.  Omdat ik de vorige 3 edities miste wegens hoogzwanger en een overvolle kast,  zou ik er deze keer écht wel bij willen zijn!
Maaaaaaaaaaaaar... daarvoor moet eerst plaats geruimd worden in die kast,  want die is nog niet veel minder vol geworden.

Bij het maken van deze zak leek me dit wel een goed plan om restjes op te gebruiken.  Met wat knip- en plakwerk (lees: stikwerk) kom je wel tot een zak-achtig resultaat.


Door het gepuzzel aan restjes stof hebben de zakken allemaal wel een ander formaat en een andere lengte van handvaten.



Dit bandwerkje zakken was allemaal voor mijn zussen, mama, meter en schoonmoeder.
Zo hebben ze in het nieuwe jaar altijd een zakje bij de hand.


Patroon: Eloleo
Stof: restjes van het deken, het broodmandje en zak, het kleedje, de worstzak en boodschappentas, de kussens
Blauwe planeten: Roman Glass (geen idee waar ik dit ooit kocht, maar ik ben blij dat het eindelijk een bestemming heeft gevonden!)



Reacties

Een reactie posten