De kaap van 100

... is bereikt!!
Meer dan 100 berichten werden in de afgelopen maanden gepubliceerd en u hebt ze met (al dan niet volle) aandacht gelezen,  waarvoor dank!




Daarom is er voor uw kindjes, kindjes die u kent, kindjes die u niet kent, een kleine giveaway;
een colsjaal voor een dino-fan met donkerblauwe fleece binnenin en een colsjaal in het junglethema met donkergroene fleece binnenin.




De maten werden overgenomen van een fleece-colsjaal die dochterlief dolgraag draagt.
En geen zorgen, ik krijg hem ook over mijn hoofd, dus ze passen bij iedereen (of toch bijna).

Wat moet je doen om te winnen?
  1. hieronder een berichtje achterlaten en de foto delen op facebook    OF
  2.  op het facebookbericht een berichtje achterlaten en de foto delen 
En meld in dat berichtje misschien ook welke van de 2 je favoriete sjaal is!

Bij 75 pagina-likes gaan we loten,  dus share & like!!



Reacties

  1. Mooi en proficiat met je meer dan 100 blogposten!!
    Ik doe graag mee met de jungle-colsjaal... ik deel de foto op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Junglesjaal is super! (De andere ook hoor, maar ik moet kiezen van u!) Ik deel het meteen op fb!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten