A star is born!

En wat voor één?! Een klein, schattig meisje werd geboren. Ze heeft de mooie naam Renée gekregen en ze is prachtig!
Met de geboorte van dat schattige mini-mensje, ben ik uit mijn zwijgplicht ontheven. Oef zeg!

Op het geboortekaartje staat een monstertje waarvan me werd gevraagd of ik dat kon namaken. Dat ik het wel eens wou proberen, was het antwoord.


Ik had nog een restje van de mcf-fleece van boelie haar speelmat, daarvan werd het testbeest gemaakt. 

De vorm kwam al aardig in de buurt, de stof bleek ideaal, enkel moest die in oranje en het beest moest groter. U vraagt, wij draaien!
Pauli had de juiste kleur en gelukkig konden ogen, neus en mond geflocked worden (tegen alle verwachtingen in op een soort van fleece)


Mams is al slim en vooruitziend; ze vroeg meteen 3 beesten, voor het geval er wel eens eentje verloren gaat en wie heeft er nu wel zin in krokodillentranen?!



Welkom kleine Renée en proficiat mama B, dat hebben jullie geweldig goed gedaan!!


Reacties