These shoes are made for walking...

Na de te smalle sloefkes, ging ik op onderzoek; de bobuxen werden vanbinnen en vanbuiten onderzocht (en daar is eigenlijk niet veel onderzoeken aan...) en samen met het patroon van de vorige keer, kwam ik tot een nieuw patroon.

Dus ik stel u voor: de uilensloef!


De uilenstof is een restje van de wipper, het zooltje is een restje nepleer van de boekentas van dochterlief. De boekentas waar ik nog niet fier genoeg op ben om te bloggen, maar ik werk aan de aanpassingen!




























De juffrouw toont ineens haar favorietste bezigheid van het moment: "elegant" achter haar karretje aan stappen.  Zo zal het niet lang meer duren of ze kan achter broer en zus aan lopen!



Uilenstof: decoratiestof - Pauli
Groen nepleer: Pauli
Witte badstof (binnenkant): oud hoeslaken
Patroon: Bobux-style


Reacties