Baby Noah

Baby Noah werd bijna 6 maanden geleden geboren, maar had nog steeds een kraamcadeautje tegoed.  Het duurde even omdat ik eerst niet goed wist wat maken.  Nu ja, ik had wel verschillende ideeën,  maar ik wou de perfecte stof vinden.
Toen ik deze Yellow Cab bij Bambiblauw tegenkwam, vond ik deze perfect voor Noah.  Een echte jongensstof,  en eigenlijk stond op zijn geboortekaartje een gele auto, vandaar...

Omdat mams al een pamperzak had, moest het iets anders worden;  een echte jongensslab die zijn zus hopelijk niet zal willen opeisen.



Achterkant: gele badstof: Pauli - restje van de kaphanddoek van dochterlief
Gele biais: Veritas

Nog 2 kraamcadeau's te gaan en ik ben weer bij.  Maar tegen dat die 2 gaan afgeraken, gaat de volgende baby zijn eerste kreet al geslaakt hebben vermoedelijk.  Ik kijk er al naar uit !!


Reacties