Over dingen die uit de kast komen

Bijna 2 jaar geleden stond op het verlanglijstje van Kerstmis van mijn toen 4 maanden oude nichtje,  een bloemenmobieltje om boven haar bedje te hangen.
Haar kerstcadeau werd iets helemaal anders, dus ik startte met het haken van enkele bloemen;
2 bloemen zoals deze
2 roosjes waarvan ik deze uitleg een beetje naar m'n eigen hand zette
2 viooltjes volgens dit patroon
2 bloempjes verzonnen met de tips uit mijn haakbijbel: "Haken! Alle steken verzameld" van Betty Barnden.

De bloempjes waren vrij snel klaar,  maar dan die afwerking...  Ze verzeilden in de kast en er kwamen nieuwe dingen die ik leuker vond om af te werken.
En toen kocht haar mama toch nog een bloemenmobieltje voor haar,  dus de bloempjes verschoven naar helemaal achteraan in de kast...

In mijn kastopruiming, vond ik de bloempjes terug en heb ik meteen de koe maar bij de horens gevat.
Het mobieltje hangt nu boven mijn babylief haar bedje te bengelen en ze kijkt er elke avond naar.


 





































Nu haar muziekhondje nog eens afwerken...


Reacties