Lenen en uitlenen

Toen ik de wipper van Babybjorn te leen kreeg van A, en babylief maakte de hoes al meteen goed vuil,  plande ik het maken van een reserve-hoes.  Maar het patroon moest ik zelf gaan tekenen en net daar had ik nog niet veel zin in.
Tot mijn zus mijn naaimachine gebruikte tijdens onze 1e samen-maak-avond.  Dat overtekenen ging eigenlijk nog redelijk vlotjes.  En tijdens het naaien kon ik hier en daar nog wat bijsturen tot het paste.




Ik ben tevreden en babylief was blij dat ze nog eens in de wipper mocht zitten!  Voor 2 minuten dan toch want ze kruipt eigenlijk toch liever rond om aan alles te frutselen...
























Stof: Pauli (uiltjesstof is decoratiestof)
Langwerpige knopen: Veritas
Jeansknopen: uit mijn verzameling knopen 


Laat de bestellingen maar komen,  deze was echt leuk om te maken!!


Reacties

Een reactie posten