Pure nostalgie

Het sponzen shortje, dat stond voor mij in mijn jeugdjaren gelijk aan veel ravotten in de tuin, spelen op het strand, goed weer, zomer,... Zalig!  Mijn zussen en ik heb die dingen echt af gedragen!


Dochterlief heeft onlangs eindelijk haar sponzen short in haar kast ontdekt.  Eén nog maar,  verder kiest ze nog steeds liefst haar rokjes en kleedjes uit.  Om dan met piepende billen van een hete glijbaan te komen... Auch!!
Dan toch nog eens proberen ze iets vaker een short aan te krijgen.  Van dit modelleke was ik meteen grote fan!!
Het stofje had ik zoals zovele in een opwelling van "hebbe hebbe hebbe" gekocht.  Slechts 25cm,  daar kan je niet zo heel veel mee doen.  Dus kwam dat shortpatroontje goed van pas!




Rode badstof van Hamburger Liebe: Bambiblauw
Lichtblauwe boordstof: Pauli
Patroon: Hamburger Liebe

Het is wel nogal een lang patroon,  dus misschien is het beter als jongensshort?  Of volgende keer het patroon wat verkorten om een hotpants voor een meisje te verkrijgen.


Reacties